2012. január 23., hétfő

Női Rövid HAJVÁGÁS,Elegáns szalonban,Nyugatinál - Jelenlegi ára: 2 700 Ft


Szia : ) Az aukció tárgya:
NŐI Rövid HAJVÁGÁS (mosással+szárítással) 
Senior Fodrászként dolgozom Nyugatitól pár percre elegáns szalonban, kellemes környezetben a szakma elkötelezett híveként : ) 
AKCIÓÓÓÓ!!! Hétköznap délelőttökre technikus áron 2700-ért! Délutánonként, szombatonként 4700ft-os áron tudom vállalni senior fodrász áron.  
Sampontól, a festékig minden: Loreal -MATRIX Termékkel : )
Szívesen megvalósítom elképzelésed vagy segítek, ajánlok arcodhoz, hajadhoz, egyéniségedhez illőt akár természetes, akár feltünőbb hatást szeretnél : )
És most AJÁNDÉK 10perces Fejmasszázs (Ára: 1800ft lenne)
Kicsit Rólam : )
Az alapokat Sinkovszki Ferenc szárnyai alatt sajátítottam el.
Nagyon szeretem szakmám, örömmel dolgozok benne -nagyon fontos számomra, hogy minden Vendégemnek személyre szabva, egyéniségéhez egyedi frizurát készíthessek, mindig az egészséges, szép hajra törekedve -ez mellett pedig, hogy minden újdonságról elsőként értesülhessek, rendszeresen járok továbbképzésekre, oktatásokra fontos számomra, hogy mindig friss és új dolgokat tudjak nyújtani : )
Magánéletben 2Kisgyermek Anyukája vagyok, őmiattuk többnyire délelőtt dolgozom, de alkalmanként délután és szombat délelőtt is vagyok, de ezekről az időpontokról licitálás előtt érdeklődj.
(ezen kivül vállalok egyedi melírt, festést, keratinos tartós hajkiegyenesítést, hajhosszabbítást hőillesztéssel, gyürüzéssel is-érdeklődés esetén indítok róla aukciót : )
Ha bármi kérdésed lenne -keress nyugodtan.
Első 5kép, katalóguskép. Utána üzletet láthatod, utolsón Én vagyok legkisebb Gyermekemmel : )
További Szép Napot, remélem találkozunk : ) Szia, Tina
Az oldalról akik Vendégeim voltak és értékeléseik:
lilacipo, Egy gyors, rugalmas, kommunikatív és rendkívül kedves Hölgy készített nekem egy szuper frizurát (az
aukció "tárgya" volt)!! Nagyon örülök, hogy rátaláltam és a jövőben is számítani fogok (és tudok is)
rá! Jó szívvel ajánlom mindenkinek! 110% megbízható!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Lujzamici, Tökéletes vaterás. Kedves egyéniség, maradéktalan teljesítés. Az aukció tárgya egy hajvágás volt.
Precizen, készségesen, figyelmesen csinálta meg. Mindenkinek ajánlom. ewwwa, Nagyon kedves, cserfes, maximalista leányzó. A frizura tökéletes lett, köszönöm! Csak ajánlani
tudom! Orsi771, Köszönjük szépen, minden rendben volt, klassz lett a végeredmény is : )))))Aaaniii1, Nagyon szimpatikus, és nagyon ügyes, maximálisan elégedett vagyok a kapott frizurámmal! Köszönöm
mégegyszer a lehetőséget! +++ Aki vágatna, de még tétovázik, ne tegye! : -)jutuska, +++ Csak ajánlani tudom mindenkinek! ++++tamasiren, Maximálisan pozitív! ++++++++ Nagyon ügyes és szépen dolgzik. Mindenkinek csak ajánlani tudom!!
Köszönöm!! Ui.: Anyunak is nagyon tetszett. ; )
Emeske31, egy újabb csillag van születőben a fodrászok varázslatos égboltján! Köszönöm nagyon jól sikerült! Csak
ajánlani tudom ; )Salykaroly, Roppant kedves, aranyos lány, és nagyon kedves is, bátran add magad a kezei közé: )Köszönöm
szépen!!!!! !!!!! !!! aghilona, Nagyon kedves tehetséges ember nagyon elégedett vagyok!!!! timicso_t, Minden rendben volt, nagyon meg vagyok elégedve, nagyon tetszik. Köszönöm. mandy79, Mi mást is írhatnék? A TÖKÉLETES fodrász(tanuló) : ) Részemről volt az öröm és megtiszteltetés a
modellednek lenni! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ladminka, Időpontban rugalmas, ráadásul nagyon szépen dolgozik, tökéletesen meg vagyok elégedveCeleb-Foxi, Nagyon kedves és tehetséges fodrász! Mindenkinek ajánlom : -))))
dorawillis, Nagyon ügyes kezű és tehetséges!!! Nagyon köszönöm a csodaszép frizurámat, nagyon elégedett és
boldog vagyok!!! Örülök, hogy találkoztunk és remélem a mielőbbi viszontlátást! lujo007_t, Nagyon kedves, szuper ügyes! Csak így tovább!! Szerintem még találkozunk.: )eperke65, Kedves , komunikatív, ügyes, maximálisan elégedett vagyok. +++++++++++Katalin69, Tündéri, nagyon kedves eladó, köszönöm!!! : ))) maximálisan meg vagyok elégedve, tényleg!!! : )))))Husi18, Nagyon kedves, szuper fodrász, Mindenkinek ajánlom!!!!! !!!! Köszönöm, a szép a hajat: )zsembibaba, Nagyon aranyos és kedves. Szép lett a frizurám nagyon köszönöm. Még találkozunk: ))alessa07, Galupy, Maximálisan +++++++++++++++Nagyon kedves, szimpatikus, segítőkész-nagyon szuper lett hajat-most
először vagyok maximálisan megelégedve a hajammal!!! Remélem még találkozunk!!!! ++++++++++++Köszönöm
erabala, MAXIMÁLISAN ELEGEDET VAGYOK! NAGYON SZÉP MUNKÁT VÉGZETT! SOKK SIKERT A VIZSGÁHOZ, ÉS SOKK VENDÉGET A
KÖZELJÖVŐRE! REMÉLEM MÉG TALÁLKOZUNK: )csokituske, Csodálatos, nagyon köszönöm!!! +++++++++++++++++++++vaskoniki, Minden elismerésem! Rendkívül segítőkész volt már a találkozás előtt is. A fodrászat alkalmával
kedves, mosolygós, figyelmes! El kell mondanom, hogy ilyen szuper frizurát még az eddig látogatott
gyakorlott fodrászoknak sem sikerült csinálniuk. Tina! Kívánom, hogy maradj mindig ilyen és biztos
lehetsz benne, hogy tele leszel vendéggel! Egyet már tuti nyertél magadnak : ) További sok sikert!!
++++++++++++++++++++++cst243, Kedves, aranyos tehetséges "eladó". Mindenkinek ajánlani tudom. Én nagyon meg vagyok elégedve a
munkájával. Mégegyszer köszönöm. rolando4, Kedves, megbízható partner, a frizurám még a nagylányomnak is tetszett!!!; o) Nagyon köszönöm! krisztooo33, Nagyon aranyos fodrász, odafigyel rád: )Doria09, Minden rendben ment, maximálisan kedves, segítőkész, mindenkinek ajánlom! Nagyon jó lett a hajam,
meg is dicsérték : ) +++++++++++++++++++++++++++bambinocska, Kedves és ügyes fodrász! Ha őt választod, biztos lehetsz benne, hogy jó kezekbe kerülsz! Figyel rád,
törődik veled, azt csinálja amit kérsz, szóval nyugodtan rábízhatod a hajad! girusandrea, Szuper Fodrász és szuper csajszi!!! Ezerszer is
POZITIV+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++. Köszönöm! Nagyon jó az új
rövid hajam!!!!!
Livia34, Maximálisan elégedett vagyok!!! Kedves, segítőkész, türelmes fodrász, szuper jó kézügyességgel! Nagyon
tetszik az új frizurám, és másoknak is! MINDENKI MENJEN EL ÉS PRÓBÁLJA KI! Csak
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++manoooo, Nagyon kedves, ügyes fodrász, a hajam is nagyon jól sikerült. Köszönöm! jizabella1, Nagyon ügyes, tökéletesen meg vagyok elégedve! Szívből ajánlom mindenkinek!
Zora7, Minden rendben volt, köszönöm szépen! varnaizs, Nagyon kedves és szuper ügyes, pont olyan lett a hajam amilyet szerettem volna, pedig ez nagyon
ritkán fordult elő velem eddig: ) Mindenkinek bátran ajánlom, csupa ++++++++++++++++++++++++++++zsmarti_v, gabbe1, Maximálisan elégedett vagyok! Jó szívvel tudom ajánlani! Végtelenül kedves, a hajam pedig szuper : ) spj555, Nagyon örülök, hogy megismertem, igazán kreatív személyiség. Mindenkinek ajánlom! : ) nahung, Csodaszép lett a hajam és egyenes!!! Az Eladó nagyon kedves volt, minden rendben, gyorsan zajlott.
Sok-sok+++++ Amalka99, Kedves, ügyes kezű fodrász! Nagyon meg vagyok elégedve! Ajánlom másnak is! ++++ capriolo, Hosszú idő után végre találtam egy olyan fodrászt, aki pont eltalálta az arcomhoz leginkább illő
frizurát, nagyon hálás vagyok érte! Monesz01, Maximálisan elégedett és boldog vagyok, mert szupi lett a hajam. Sokkal többet kaptam, mint amire
számítottam és ehhez hozzájárult az is, hogy egy tüneményes, bájos, nagyon jó fej lányt ismerhettem
meg a személyében, aki abszolút elkötelezett a munkája iránt és azt maximális odaadással végzi.
Brazil hajkiegyenesítéssel Ár/érték arányban pedig messzemenően a legjobb Budapest és
vonzáskörzetében. Ezek után egyértelmű, hogy csakis őt AJÁNLOM!!! Köszi Tina!! sok-sok
+++++++++++++++++++++++++++
Hanczwikine, Nagyon köszönöm! Csodálatos lett a hajam, nagyon-nagyon meg vagyok elégedve. Legközelebb , is hozzá
megyek! Én csak pozitiv eredményt adhatók!!!! Sompika76, A hajam csodás lett a brazil cacautól, az ára pedig fele annyi volt, mint amit más szalonban
mondtak. Timi pedig.., hát ha lenne magasabb minősítés a pozitívnál, ő mindenképpen azt érdemelne!
Rendkívül alapos, lelkes, kedves, és még folytathatnám a pozitív jelzőket! Köszönöm! Husi18, Köszönöm a sok időt és energiát amit a hajamra fordítottál, nagyon
tetszik!!!!! ! Csupa+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++ Köszönöm timtu, Nagyon kedves, rugalmas, megbízható, maximálisan elégedett vagyok az új hajammal. : -) Mindenkinek
szívesen ajánlom őt. .... még találkozunk! Köszönöm szépen! csakiferenc, Kedves Tina! Köszönöm a csodás hajamat és a munkádat. Te maradsz a fodrászom, imádom a stílusod
: -)))))))) Szkbeter, Kellemes környezetben, jó frizurám készült. Tetszett IzsakHajnalka, ügyes és kedves ; ) xyvesz , -csak ajánlani tudom!!! ++++++++++++++++++++++ Zsika78,
Rendkívül kedves, segítőkész, pontos, nagyon jó kapcsolattartó!!!! Nagyon elégedett vagyok és nagyon
örülök, hogy rátaláltam Tinára. Nagyon tetszett mindenkinek a hajam, ezúton is megegyszer nagyon
köszönöm++++++++++++++Még biztos vagyok benne, hogy találkozunk+++++++++++++++++++++++++++ jennyfree, Nagyon nagyon kedves és ügyes a Tina!! A hajam pedig nagyon nagyon szépséges lett, amiért 1000
köszönet neki! : ) Máskor is megyek hozzá! szviktori, Köszönöm a lehetőséget, és a csodás végeredményt! Nagyon tetszik a haj a páromnak is ; ) Asszem
megvan az új fodrászom!!! : D Csak ajánlani tudom!!! Mithra, Nagyon jó lett a hajam köszi! Legközelebb is hozzád megyek. : -) varnaizs, Másodszorra is szuper frizurát kaptam, köszönöm Tina, jövök máskor is: ) cirmosbandi, Nagyon aranyos és kedves, ajánlani tudom mindenkinek. bambinocska, Nagyon szép frizurát kaptam!!!! Köszönöm!!! Jó szívvel ajánlom!!! Monesz01, Másodszor tértem vissza megcsináltatni a hajam, ez is azt bizonyítja, hogy mennyire elégedett vagyok
Tina munkájával. Sőt nem fenyegetésképpen, de megyek még! : ) Köszönöm ismét, minden most is szuper
lett, de ez nem meglepő. Szívből ajánlom mindenkinek. csupa++++++ alessa07, Nagyon kedves, precíz, figyelmes, kiváló szakember, nagyon szép frizurát készített. Csak ajánlani
tudom mindenkinek! zsebimazsi, Hihetetlenül profi, kedves, odaadó szakember, a frizurám imádom, valóban olyan, amilyet
elképzeltem. Köszönöm és csakis ++++++++++++++++++++++++++. parfé, Maximálisan pozitív a hozzállása, és segít megtalálni a megoldást minden esetre.
 
Köszönöm bizalmukat és szeretettel várom őket vissza : )



Jelenlegi ára: 2 700 Ft

Az aukció vége: 2012-02-11 06:33
. Női Rövid HAJVÁGÁS,Elegáns szalonban,Nyugatinál - Jelenlegi ára: 2 700 Ft